Y33 6.0 Back to being VIP - Mind - Attitude - Execution

Discussion in 'Infiniti/Nissan' started by 33flavors, Nov 30, 2011.

  1. Kouki Monster

    Kouki Monster New Member

    Hmm not sure how I feel about it. I need more pics to make me like it hahaha ;)
     
  2. 33flavors

    33flavors VSC Super Moderator

    kouki im not even convinced i like it as well - going to see it next week and considering none of the work is irreversible - i may decide to scrap it entirely
     
  3. Kouki Monster

    Kouki Monster New Member

    Really?? I just wanted to try and get more pics out of ya haha
     
  4. OG

    OG Active Member

    he's probably in jail right now for assault. hope it works out for ya homie.
     
  5. AKings_Heir

    AKings_Heir New Member


    I'm in love with the mods and i'd love to see more pix too!
     
  6. 33flavors

    33flavors VSC Super Moderator

  7. 33flavors

    33flavors VSC Super Moderator

    [​IMG]

    Just so u can get feel for how it will look on the car.
     
  8. ~~sperm~bomb~~

    ~~sperm~bomb~~ New Member

  9. 33flavors

    33flavors VSC Super Moderator

    [​IMG][​IMG]

    A little update
     
  10. AKings_Heir

    AKings_Heir New Member

    Man, I'm soooo stoked for this build. The levels of awesome is so great haha
     
  11. 4DGS

    4DGS New Member

    Bumpers are looking sweet!
     
  12. 33flavors

    33flavors VSC Super Moderator

    bumpers

    the rest as it unfolds
     

    Attached Files:

  13. AKings_Heir

    AKings_Heir New Member

    I'm glad you're keeping with it! Do you have an IG?
     
  14. Kouki Monster

    Kouki Monster New Member

    lookin good!
     
  15. 4DGS

    4DGS New Member

    More pics of the front fenders, those look dope!
     
  16. atl_vq35

    atl_vq35 New Member

    too legit...
     
  17. 33flavors

    33flavors VSC Super Moderator

    headlight retrofit in the making - hyper crystal clear lenses on USDM ZENKI headlights - processed in the US - for more info holla at me - cls 550 projectors and I will do acrylic style DRL's that will act as blinker and DRL european style - long time coming mine as well elevate the game a little further

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    car in primer coming soon
     
    Last edited: Sep 4, 2014
  18. MoWGLi

    MoWGLi Member

    You could probably build a car just on the cash back you get on your credit card. Shit is ridiculous.
     
  19. 33flavors

    33flavors VSC Super Moderator

    Cash build. Spending money u don't have will have u in trouble.
     
  20. Dlexin400

    Dlexin400 New Member

    so much greatness in this build, good job on execution.
     

Share This Page