Fresh from the oven....

Discussion in 'Interior' started by augdogg, Mar 17, 2008.

  1. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    Hey kiddies! Look what Uncle Auggie pulled out of the oven... Sure to make mouths water! Sorry bout the shaky camera work.:shrug:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    and....

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. PANCAKES!

    PANCAKES! Most hated - DIVA...!

    Damn! My month did water!!!!! :drool:
    but what's new? the color????

    Looks good! :biggthumpup:
    I hope you don't get banned for these cupcakes! :smiley-rofl:
     
  4. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    Why would I get banned? Should I have taken a pic w/ a bag of greens on top? Besides, PPl take pics of their come ups all the time, whats the difference? I made one w/ flat black leather-like material and super glossey black...
     
    Last edited: Mar 17, 2008
  5. //935GS400

    //935GS400 VSC Super Moderator

    you need spacers bro and its not low enough imo..... j/p that shit is dope bro! Nice logo... dopeness! didnt u do the rears too???
     
  6. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    "Whatcha talkin bout fool?!" Yeh, but ironing out somethings first, then i'll post up.
     
  7. OG

    OG Active Member

    man that high gloss is on point...
     
  8. widebody_Q

    widebody_Q VSC Super Moderator

    Very nice
     
  9. DaygoVIP619

    DaygoVIP619 New Member

    whaat!! that shit is clean!! i'm feeling the black leather one :biggthumpup:
     
  10. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    Me too Arron! I think it's because I prefer the stealthyness kind of luxury, and i'm getting tired of messing w/ epoxy. I think next one will be lighter leather, like peanut butter!
     
  11. JN.FYC

    JN.FYC VSC Super Moderator

    Those are both sick, great job Aug.
    Too bad the GS doesn't have black leather. =/
     
  12. PANCAKES!

    PANCAKES! Most hated - DIVA...!

    Auggs GS has black leather! :biggthumpup:
     
  13. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    True that Oscar! BTW I fixed your statement to best describe.:biggthumpup:
     
  14. SikNLow

    SikNLow Awesome VSC Administrator

    And with a bump Augustin!!!
     
  15. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    Werd!:dance::dance::dance:

    I love Joes set-up! Taken from HIN.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. airmax

    airmax VSC Super Moderator

    dope!
     
  17. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    This was my decor for HIN, see I got the blurry monkey (girls like monkeys)!

    [​IMG]
     
  18. vzuptnguyen

    vzuptnguyen New Member

    i dont think some people here realize that you layed resin on it to achieve that shine. fiberglass resin is really hard to work with on this type of job, it makes it that much better. great work auggie.

    ill come to visit you hopefully next weekend when i meet my sponsor.
     
  19. vzuptnguyen

    vzuptnguyen New Member

    huhhhhh. i coulda sworn you were mexican auggie.=)
     
  20. augdogg

    augdogg VSC Super Moderator

    SURPRIZE!!! Only black men have these kinds of skillz, i'm just tryin to make my way in the white mans world. BTW thanks for the compliment and you should come to the meet @ AF on the 13th! Fo Reelz!! Cuz im'a give out some monkeys....
     

Share This Page